break the wall by reading this ..

break the wall by reading this ..

Wednesday, October 12, 2011

semua ok

ceta hari ini..
ari ni bz gler la..pagy smpai ptg ada lec..pahtu yg aku epy nya..masuk akal gak la suma yg aku blaja..time mt1 td aku smgt gler siot..bnyk soalan yg aku suka..ahhaah..(evil laugh)..mt2 lak klas aku gabung ngn dak sblh..fes2 aku xnak g r..p las2 g gak 8lis ada berkat salin nota kot..kalau ye pn xphm..p ari ni la aku phm ckt cmne nak cari isipadu rantau 2..ahhah..org dh ke bulan aku baru nak jalan kt darat..xpe kn slow2..asal ada usaha..pahtu mkn tgh ari..aku knyg sgt2..ayam kangkung n sambal n budu..fuyoo..sedap 2..ptg lak ada bm p simple je ptg td..ye srh tulis laporan xtvt..punya la kebas tgn tulis laju2..30 minit je dia bagi...balik bilik..edit gambar2..n turun hoki..ari ni fes tym aku rasa aku ada main hoki n latih btl2..aku syok r score2 td..anis bwk moto laju gla..kak nurul steady je..ada 1 kali 2..moto kmi 2 anis mati kt tefik lite..ahah..malu doe..balik hoki stop mkn jap..n smpai bilik aku amik gambar bulan ..cntek sgt2...nti la aku uplod..eheh..aku susun file mlm ni..bz gler..mandi n smbg blk..pastu wat promtcard utk math1..hehe..nak A la xm nti...xnk dh dpt pointer rendah..malu..emm..ok r..oy ya..ari ni nyun ada balik kpg..ehhe..ada panggilan ye kate..aku xtau la npe aku rindu sgt kt ye ari ni..heh..mlm td aku dh bli tket pegi n balik swk..RM522...ok la kn??..k la..mlm ni ujan so aku arap sgt line tenet ok..coz aku nak uplod pic2 yg aku edit..

No comments:

Post a Comment