break the wall by reading this ..

break the wall by reading this ..

Wednesday, November 2, 2011

mind your words

ceta hari ini..baru2 ni ada dak smenanjung yg blaja kt swk buat entri sal kenegerian..brani 2 ...
o.O
p kalau nak buat entri cmtu, bek ati2 ckit sbb isu kenegerian 2 antara isu yg plg sensitif kt negara ni..
xkira la dia budak smenanjung or budak borneo
sume perlu jaga hati org sekeliling
jgn skat medo je nak kritik2 org
apatah lg yg hidup di negeri org mcm aku ni
hubungan yg baik amat diperlukan ngan sume org kalau nak idup senang

salah cakap ckit trus naya la kna ngan org yg baca blog 2..
dhla dia ramai follower..
even blog yg xramai follower cm blog aku ni pn aku xbrani nak letak isu2 cmtu..
kang ada yg bdendam ngan aku..
n yg aku xsuke sgt sbb dia ngate org klate
n aku trase gak la sbb aku dok ngaji kt klate
knape dia ckp cmtu??
sdg kn org klate kt mktb aku ni ok je pn ngan dak2 negri lain
besaing bagai ag 2..
xpnah pn wujud isu negeri kt cni
xda kw sarawak, aku sabah, dia semenanjung
aku  harap sgt la pompuan 2 nsaf n xbuat entri sal bnde2 cmtu
sbb dia plu jd pro dulu baru boley bangkitkn isu2 berat 
n dia dh mtk maap dh kt entri dia yg latest
baik sgt  la 2
p aku xtau la kalau maaf dia 2 boley sejukkn aty org yg dh baca blog die
mmg betul la org kata



p/s : terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata badan binasa..wahahhah


No comments:

Post a Comment