break the wall by reading this ..

break the wall by reading this ..

Wednesday, November 2, 2011

cara dia melamar ku

tgh dok mz2 ngan dia ni
tba2 lak aku teringat cmne dia ajak aku kapel dulu
ahahha
sgt2 lucu kalau ingt balik
mlm sblm mlm yg dia mtk kapel 2 (mlm jemat - sbtu)
tgh2 aku mz ngan dia (kami scandle dulu b4 kapel), tba2 lak kredit aku abes
potong stim tul
dhla dia mcm da hint2 nak bawa kapel dh tym 2
aku nak rq pn xtaw..nak advance apatah ag
sbb b4 2 aku xpnah xda kdt..
almaklumla..org blm ada hp ag tym 2 (f5 pn xda hp)
so aku tdo la ngan frust nya
n mlm berikutnya..mlm sbtu ke ahad
aku bmz ag ngan dia..
so aku bg hint la nak suruh dia sambung crita kmi yg tbengkalai mlm b4 2
tapi dia ni kn jenis slow ckit ngn pompuan
masa 2 kmi 22 xpnah kapel
ahahha
aku tgu dia bwk kapel pn x jgk dia tau mksd aku
so
aku dgn xsabar nya pn btanya kt dia(last hint dh ni)
aku kata " kalau la aku ni lelaki, & kw 2 pompuan, aku ase aku dh bwk kw kapel kot"
hati aku time 2..??
tuhan je tau mcm mne nebes nya
tba2 dia reply
"bh..maok la kw jd gerek aku"
hahahah
aku baca mz 2 bpuluh2 kali b4 reply balik
syok nya
n aku tgk jam tym 2 12.05am bsamaan ngn 20 september 2009 bsamaan ngan awal pagi ahad awal pagi raya pertama..
tapi b4 aku trima dia aku bdolak dalek pulak
ehhe
ego konon tapi aku hampir nak mlompat syok masa 2
bla aku ni asyik bcloteh..dia tanya lg
"kw maok ke x"
wahhh..nampaknya dia smakin brani..huhuh
aku??
of koz la nak..
aku dh tgu dia dr f4 lg..ahahha..
smenjak pristiwa ada budak junior histeria sampaikan sebut nama AMRUN KAISAN
punya la aku jeles tym 2..
nasib bek budak 2 pindah
eheheh..
tapi yg xbez nya..dia ni tlalu nak brahsia
dia nak kami 2 je yg tau yg kami kapel
tapi pompuan mne bley simpan rahsia pasal kapel2 ni..ahahha
benda bhagia..xkn nak simpan sorg..xsyok la
n org ptama yg aku btau..cero..umang..3rd is trah..
bila aku balik ostel lak..aku btau la roomate2 aku..
aku kata senyap2 je
tapi malangnya ada la sorg budak ni..
dia p teriak kt 1 ostel 2 yg aku dh kapel ngn nyun..ahha..
publisiti murahan..ahhaha
so kantoi la dgn sluruh alam yg kami kapel..
tapi mslh nya bila ramai yg tau..
kmi susah nak jumpa..n boleh dkatakn kami xdate mcm kapel2 lain
p ok gak..
cegah maksiat..
ahahh
n bila sampai masa amik pic..kmi sgt malu..ahha..
n ni pic tym ktorg g pantai dpn skul
mgu spm..

sgt rindu masa2 f5..kcuali masa jawab paper spm..ehe..


15 comments:

  1. knak?xska meh??mrh??xda slh nak mun maok ingt blt kngn dlok..

    ReplyDelete
  2. x la mrh.. tyk jak bha.. uwek

    ReplyDelete
  3. ne tauk nya mrh ..ehhe..tiut mka nya dlok ey

    ReplyDelete
  4. tym gyk kt skul dlok la..ptt la ame urg ska >,<

    ReplyDelete
  5. uwek.. xda alu.. uh a... xda2

    ReplyDelete
  6. xda apa nya..pe kn ada miak ya histeria nyebut nama nya gyk ya..ya buk nya fanatik..obses kali..hehehe..blm tmasuk gyk "bidadari"..ahahha

    ReplyDelete
  7. bdadari? sapa gk ya eyh?

    ReplyDelete
  8. la.. duhl.. xda nya ska ya.. kwn jak pn juak

    ReplyDelete
  9. uwekk...kwn pa nya..maka kta da dgr nya mdh ska abg kt jmbn dlok..uh a..

    ReplyDelete
  10. lalalalala...tumpang lalu...suka ku baca tok.haha..tp aku indah yg malu.hahaha

    ReplyDelete
  11. aku kdrik malu baca blt..ahhah..tym angau2..ng gya..ahha

    ReplyDelete