break the wall by reading this ..

break the wall by reading this ..

Saturday, October 30, 2010

gala nytez kesas



 peace no war!!!!


 bro zo n zull...eheheh...


 eee....geram na...xpat ku nahan tetak ngr zul ya..



 pose maut????



 ku menyumbangkn senyuman...hheheh



smpt la amik pic ngan abg2 sem 8

nak dijadikn ceta..ehhehe...bgn pagy smlm punya la lmbt n mls nak bgn...adui...law fiona xkol...mmg x g church la mksdnya....2 pn kna tgl prebet...mlg btl...uuhuh...bday edmund ari ni...xtaw nak bgy apa...fiona n grace bgy p aku x..hehe..soe...aku juz mz dia...wakaaka...ngat nk tlg ato2 brg ptg 2..p lmbt blk la plak..hehehe...cri bju bha...kai mlecet..uhuhu...pastu kn..aku sampai mktb truss tkr bju n join sukaneka..hehh..mlm tu yg kelakar ckit...ahha...suma org x konfiden hidup trutamanya fiona n grace...hah..tpksa aku mtk tlg kakak2 senior pujuk diorg spya dtg...alg2 dh kt tepi tandas hep...bek dtg trus kn???heheh...ahenya bjaya...iela lg...bngung aku...dia x slesa..aku x bez...aku ok je...konfiden jak idup...dinner yg sgt sempoi n bez...heheh...enjoy n x skema...2 je yg aku leh kata....nak taw...kn ada sesi tukar2 adiah smlm...akuu dpt adiah yg isma punya...ahhaha...keta mainan do....hahahha..xpa al...aku bgy adk je t...amik pic ngan geng2...senior2 kesas...ngan kakak2..abg2...enjoy sgt...ehehh...p ending nya haru cket la...aku tpijak kaki mamarazi ziema...eheeheh...cyan dia...


ilvan...hheheh...grace jgn mrh ekk


ehem2...hot story ni...



abg ku comellll.....tahoooo




barisan senior...tgk la mana yg bkenan



ni plak mc mlm td...




amik pic ngan tumtum jap...














comel x????















1 comment:

  1. malam plg bersejarah... won't forget it!!!!! what an ashamed...

    ReplyDelete