break the wall by reading this ..

break the wall by reading this ..

Monday, November 1, 2010

aku jd pencatat sejarah

ari2 ada org majuk ey...mcm riya..uyaw majuk..pe tapok kt bilit tb...ahhahah..aku xtauk pa ceta ya..sbb ku terperap kt bilit jak2..iela..??xtauk bila nya majuk la..yg ptg nya pnah ngs la..heheh..xtaw pahal..isma..marek nya majuk..pasal mkn2 kot..aku jd org tgh je..jd pendengar setia..smua nak trasa aty kot..grace...sama..ada jwak kck aty...liza..ada jwak..oyok??ada jwak..marek la..ame alu urg kck aty..kcuali aku..heheh...aku keep slumber la..ari ni xtaw sapa ag yg nak majuk..ehhe..ow ya...aku dh jd follower kari ngeri n jd fren dia kt fb..yeah..i like kes2 pembunuhan ni..bukan seram kata dia..p ngeri..eheheh..ngat kn sama mksd...aku asa aku suk ngr kw..soe...heehhe...suk ngr jak...

No comments:

Post a Comment